Jedná se o zařízení umožňující částečně nahradit naftu spalovanou v motoru přidávaným plynem vefukovaným do sání motoru. Systému který rychle získává oblibu zejména u provozovatelů těžkých nákladních automobilů a jiné techniky jako jsou různé stavební stroje apod. ale využití najde i u běžných dodávek které najedou mnoho kilometrů se říká jednoduše - DIESEL GAS.
Základní specifikace
Hlavní vlastnosti systému DIESELGAS SOLARIS
- úspora na nákladech za PHM 10-25%
- není nutná žádná úprava motoru ani jeho příslušenství
- systém je možné použít na starý traktor a stejně tak na nejnovější common rail
- zvýšení výkonu a točivého momentu až o 30%(!!)
- tišší a měkčí chod motoru, znatelně menší vibrace díky vysokému oktanovému číslu plynu
- vlivem rychlejšího zapálení směsi a jejího dokonalejšího prohoření dochází k výraznému snížení emisí a to jak CO, HC. tak zejména pevných částic které jsou spáleny s vyšší účinností .
- nedochází k zanášení fitrů pevných částic
- delší životnost motorového oleje
Přední kit obsahuje:
- ECU - řídící jednotka Diesel Gas DGT
- Kabeláž řídící jednotky s většími délkami kabelů pro montáž do tahačů
- Reduktor Zavoli
- Elektoventil plynu Valtek
- Vstřikovač LPG HANA 2000 2ks
- Rail pro 3 válec plast
- EGT - snímač teploty výfukových plynů
- Přepínač plynu s optickou a akustickou signalizací
- MAP senzor - kombinovaný snímač tlaku plynu a tlaku v sacím potrubí motoru
- Snímač teploty reduktoru
- Montážní materiál - T-kusy voda, Y reduktor/sací potrubí, spony, el.konektory, držák pojistky