Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.
Objednávky nad 5.500,-Kč - doprava zdarma!!!
Motory provozované na LPG nebo CNG nejsou chráněny před negativními účinky paliva tak jako je tomu v případě automobilového benzínu, který je plně aditivován. Problém je v tom, že benzín je kapalina, která se vstřikuje nad sací ventil motoru a může tedy být dopravním médiem aditiv v benzínu rozpuštěných, které zajišťují ochranu motoru.
LPG i CNG se vpravují do motoru v plynné formě a tudíž zde není možná aditivace jako v případě benzínu. Proto se používají aditiva, která se do motoru dávkují samostatně a to formou kapaliny - vysoce vzlínavého oleje ve kterém jsou rozpuštěny účinné látky, které mají ochrannou funkci při provozu motoru zejména ve spalovacím prostoru. Kapaliny - aditiva, která zajišťují ochranu motoru na LPG jsou do motoru dodávány dákovacím zařízením buďto do sacího potrubí motoru, nebo přímo nad sací ventily motoru.
Podtlakové i elektronické systémy dávkování aditiva při provozu na LPG. Osvědčená účinná aditiva Gaslube, Flashlube a JLM pro ochranu Vašeho motoru při provozu na LPG nebo CNG.
Nejčastější následek jízdy na LPG či CNG bez aditiv jsou zaklepané a následně podpálené výfukové ventily a poškozená ventilová sedla. Oprava takové závady obnáší částku v řádu desetitisíců korun podle značky a typu vozidla a samozřejmě také podle závažnosti poškození.více o aditivech LPG